مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-28سياسي

ضرورت صیانت از مفهوم متعالی «جهاد تبیین»


مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین گفت: باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی در سلسله نشست های جهاد تبیین که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اظهار کرد: باید تلاش کنیم جهاد تبیین حاکمیتی نشود و نهادهای حاکمیتی بایستی کار ستادی کرده و تسهیلگری کنند.

وی با بیان اینکه برای جهاد تبیین نباید شتاب زده عمل کرد، افزود: جهاد تبیین جهاد همگانی است و مهم ترین عرصه جهاد همین جهاد تبیین است.

مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی بی تفاوت نبودن در قبال غبار آلودگی ذهن اطرافیان؛ زیرا ذهن یک شهروند جامعه اسلامی مقدس و محترم است و نباید غبارآلود شود.

عزیز حبیبی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی نیز اظهار کرد: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را مطرح کرده اند بنابراین همه ما مکلف هستیم که در این جهاد حضور داشته باشیم و باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای این منظور استفاده کرد و دانشگاه محقق اردبیلی تلاش می کند در این مسیر به ایفای نقش بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صیانت از مفهوم متعالی «جهاد تبیین»

ضرورت صیانت از مفهوم متعالی «جهاد تبیین»