مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-28فرهنگي

سفر «آب، باد، خاک، نان» به 2 جشنواره جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مستند آب، باد، خاک، نان به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری به بخش رقابتی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم مستند تسالونیکی یونان در تاریخ 10 تا 20 مارچ برابر با 19 تا 29 اسفند و بخش نمایش ویژه پانزدهمین دوره جشنواره فیلم .

- مستند آب، باد، خاک، نان به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری به 2 جشنواره جهانی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مستند آب، باد، خاک، نان به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری به بخش رقابتی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم مستند تسالونیکی یونان در تاریخ 10 تا 20 مارچ برابر با 19 تا 29 اسفند و بخش نمایش ویژه پانزدهمین دوره جشنواره فیلم مستند میراداس داک اسپانیا در تاریخ 4 تا 12 مارچ برابر با 13 تا 21 اسفند راه یافت.

مستند 25 دقیقه ای آب، باد، خاک، نان که تولیدش بیش از یکسال زمان برده روایتی خوش آب و رنگ و لطیف از زندگی ابوالفضل و ستایش 2 کودک فهرجی است که در پیچ و تاب سرنوشت، زندگی متفاوتی را تجربه می کنند.

این فیلم مستند قبلاً جایزه تقدیر ویژه هیات داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره ایدفا هلند را در یافت کرده بود و در جشنواره جیهلاوا چک و جشنواره فیلم کودکان سیاتل آمریکا حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر «آب، باد، خاک، نان» به 2 جشنواره جهانی

سفر «آب، باد، خاک، نان» به 2 جشنواره جهانی