مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-28سياسي

اقدامات خوب کمیته امداد و بهزیستی برای خانه دار کردن مددجویان


فرماندار دالاهو با اشاره به اقدامات خوب کمیته امداد و بهزیستی برای خانه دار کردن مددجویان شهرستان دالاهو، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دالاهو باید با جدیت دنبال شود.

- صبح دوشنبه با حضور کرم محمدی فرماندار دالاهو نشست شورای مسکن شهرستان دالاهو برای بررسی مسائل و مشکلات فراروی پروژه مسکن مهر 480 واحدی شهر کرندغرب برگزار شد.

در این نشست مشکلات سد راه تکمیل پروژه مسکن مهر 480 واحدی شهر کرندغرب بررسی و برای آنها راه حل مناسب اندیشیده شد.

کرم محمدی فرماندار دالاهو در ادامه این نشست بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دالاهو تاکید کرد و افزود: این طرح با هدف خانه دار کردن اقشار مردم در دولت سیزدهم کلید خورده است و باید با جدیت در شهرستان دالاهو اجرایی شود.

وی ادامه داد: بهزیستی این شهرستان با تزریق یک میلیارد و 800 میلیون تومان به تعاونی مسکن مددجویان زیر پوشش بهزیستی کمک بزرگی به خانه دار کردن مددجویان بهزیستی کرده است.

فرماندار دالاهو همچنین اقدامات کمیته امداد شهرستان دالاهو در راستای خانه دار کردن مددجویان این نهاد را مثبت ارزیابی کرد.

وی با تاکید به همه نهادهایی که در حال خانه سازی در شهرستان دالاهو هستند، خاطرنشان کرد: پیرو تعهدات داده شده می بایست هر چه سریع تر نسبت به تکمیل واحدها، جهت تحویل به متقاضیان اقدام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات خوب کمیته امداد و بهزیستی برای خانه دار کردن مددجویان

اقدامات خوب کمیته امداد و بهزیستی برای خانه دار کردن مددجویان