مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-28سياسي

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقه ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در همدان


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت: فراخوان این مرحله از مسابقه از دی ماه منتشر شد و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه علمی تا پایان بهمن ماه فرصت ثبت نام در دبیرخانه را داشتند.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت: فراخوان این مرحله از مسابقه از دی ماه منتشر شد و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه علمی تا پایان بهمن ماه فرصت ثبت نام در دبیرخانه را داشتند.

فاطمه عزیزی هرمز اظهار کرد: جلسه ارائه و داوری مرحله استانی ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در همدان با حضور 14 شرکت کننده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سالن سینما دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

وی افزود: فرهاد سراجی استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا، علیرضا اسلامبولچی استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا عقیقی استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور داوری این دوره از مسابقه را در همدان برعهده داشتند.

عزیزی هرمز تصریح کرد: فائزه مصداقی دانش آموخته رشته روانشناسی تربیتی با پایان نامه ساخت فیلم های کوتاه آموزشی؛ مسئولیت پذیری و بررسی تاثیر آن بر احساس کفایت و دانش مادران و زهرا کردورکانه فارغ التحصیل رشته پرستاری گرایش داخلی جراحی با پایان نامه بررسی تاثیر روغن اکالیپتوس بر درد و کیفیت زندگی بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقه ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در همدان

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقه ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در همدان