مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-28اقتصادي

تامین کالاهای اساسی شب عید در استان سمنان/ نظارت ها تشدید می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی شب عید در استان اولویت دارد، گفت: همزمان با ایام منتهی به شب عید تامین اقلام اساسی صورت گرفته و نظارت ها نیز تشدید می شود.

- ، با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی اولویت مسئولان دولتی در استان سمنان است، تاکید کرد: خوشبختانه اقلام مورد نیاز مردم برای شب عید به ویژه اقلام اساسی به صورت کامل تأمین شده و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تأمین و تهیه میوه شب عید نیز در دستور کار وجود دارد، افزود: خوشبختانه میوه سهمیه شب عید استان در طرح تنظیم بازار خریداری و به سردخانه های استان هم منتقل شده است تا در تاریخ های معین در گستره استان توزیع شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در جلسات تنظیم بازار شب عید استان نیز مطرح شده که مراکز بخش ها و دهستان ها و روستاها نیز در طرح میوه تنظیم بازار لحاظ شوند تا بتوانیم به جز شهرها، روستاها را نیز تحت پوشش میوه تنظیم بازار شب عید قرار گیرند.

هاشمی با بیان اینکه مرغ و گوشت مورد نیاز مردم استان نیز تأمین شده و حتی مازاد بر مصرف استان نیز تأمین شده است لیکن از این بابت، سمنان استان معین تهران نیز محسوب می شود تا در صورت لزوم به کمک این استان بیاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی شب عید در استان سمنان/ نظارت ها تشدید می شود

تامین کالاهای اساسی شب عید در استان سمنان/ نظارت ها تشدید می شود