مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-28اقتصادي

آزادسازی 54 زن زندانی با همراهی اتاق بازرگانی فارس


رییس اتاق بازرگانی فارس به همراه استاندار و رییس کل دادگستری استان از بند زنان زندان عادل آباد شیراز بازدید کرد و در جلسه ای تصمیم بر آزادسازی 54 زندانی زن این زندان با همراهی بخش خصوصی و دولتی در استان اتخاد شد.

- رییس اتاق بازرگانی فارس بعدازظهر یکشنبه 8 اسفند در حاشیه بازدید مدیران استان فارس از بند زنان زندان شیراز، بیان کرد: موضوع اشتغال زندانیان موضوع مهم و موثری در سرنوشت هر یک از این زندانیان و خانواده های آنان است که درمان های موقتی در این زمینه پاسخگو نیست و اشتغال پایدار این افراد باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

او افزود: معتقدم باید زمینه اشتغال زندانیان در واحدهای اقتصادی، تولیدی و صنعتی استان فراهم شود که این کار در برخی از استان های دیگر کشور انجام شده و نتایج خوبی هم داشته است.

رازقی با بیان اینکه اشتغال زندانیان در محیط بیرون زندان مسائل خاص خودش را دارد اما هدف متعالی در این زمینه باید اشتغال پایدار باشد، اظهار کرد: فراگیری حرفه، فن و یا مهارت، قرار گرفتن زندانی در محیط های کاری، ایجاد درآمد و اشتغال پایدار از پیامدهای مثبت حضور زندانیان در واحدها و بنگاه های تولیدی است.

رییس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به بازدید از مجموعه زندان اضافه کرد: عمده دلایل گرایش افراد به جرم مشکلات مالی و فقر و بیکاری است لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 54 زن زندانی با همراهی اتاق بازرگانی فارس

آزادسازی 54 زن زندانی با همراهی اتاق بازرگانی فارس