مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-28حوادث

کاهش 7 درصدی موبایل و کیف قاپی در پایتخت طی 2 ماه


رییس پلیس پایتخت با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی و مرکز واکنش سریع در پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: شاهد کاهش 7 درصدی سرقت موبایل و کیف قاپی طی 2 ماه گذشته بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، آنقدر موبایل قاپی زیاد شده است که می توان گفت حتماً یا برای شما و یا برای یکی از دوستان و یا اقوامتان این اتفاق شوم رخ داده است.

هنگامی که با مالباختگان صحبت می کنیم می گویند هنوز گوشی را از کیف یا جیبمان بیرون نیاورده بودیم که در کسری از ثانیه از دستمان دزدیدند.

مالباختگان می گویند سرقت کیف و گوشی یک طرف درماندگی بعد از سرقت هم یک طرف؛ چراکه تشکیل پرونده در کلانتری و دریافت شماره ثنا برای پیگیری مراحل بعدی آنقدر وقت گیر زمان بر است که اغلب افراد بی خیال کیف و گوشی سرقتی شده و دیگر مراحل تشکیل پرونده را طی نمی کنند.

البته صحبت هایی هم مانند اینکه موبایلی که به سرقت رفت دیگر برنمی گردد هم مزید بر علت این است که فرد مالباخته نخواهد برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود وقت زیادی به هدر بدهد و از این کلانتری به آن اداره آگاهی و دفتر خدمات الکترونیک قضایی برود.

اما در این میان پلیس همواره به دنبال پیدا کردن راه حلی برای کاهش مراحل تشکیل پرونده در کلانتری ها بوده است تا بتواند بیش از پیش حس امنیت را در شهر ایجاد کند و این تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 درصدی موبایل و کیف قاپی در پایتخت طی 2 ماه

کاهش 7 درصدی موبایل و کیف قاپی در پایتخت طی 2 ماه