مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-28اقتصادي

کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی در گچساران 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی استان که در گچساران احداث گردیده 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید داوود موسوی رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمددر بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه تولید آفت کش های طبیعی و آنتی بیوتیک های دامی گیاه پایه اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت پنج هزارو 370 متر مربع و زیر بنای یکهزارو 200 متر مربع در حال ساخت است.

وی بیان کرد: اعتبار اولیه این طرح 140 میلیارد ریال است و تاکنون 80 میلیارد ریال در این طرح هزینه شده است.

رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح در سال 98 آغاز شد، تصریح کرد: هم اکنون ساختمان سازی و سوله سازی این طرح فناورانه و دانش بنیان در حال انجام می باشد.

موسوی عنوان کرد: 2 طرح از سوی جهاد دانشگاهی شامل کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی، گیاه پایه و آفت کُش های گیاهی در دست اجرا می باشد.

وی گفت: مهمترین اهداف اجرای این طرح فناورانه و دانش بنیان شامل جایگزینی داروهای آنتی بیوتیک شیمیایی با استفاده از گیاهان دارویی در صنعت طیور، تأمین بخشی از نیاز دارویی کشور در صنعت طیور و کاهش وابستگی به واردات داروهای شیمیایی برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی در گچساران 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی در گچساران 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد