مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-28سياسي

دست شهرداری در جیب اموات/ بودجه پیشنهادی شهرداری مشهد در بوته نقد (1)


این روزها موضوع بررسی لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری مشهد، به موضوعی داغ و حاشیه ساز در شبکه های اجتماعی مبدل شده و انتقادهای فراوانی به نحوه تنظیم بودجه پیشنهادی مطرح شده است.

- منتقدان به این نحوه عملکرد، اعتقاد دارند شهرداری به جای مدیریت هزینه ها و اقناع مردم، تلاش کرده است با بالابردن هزینه های عوارض و خدمات، میزان کسری اعتبارات خود را از جیب مردم تامین کند.

خبرگزاری فارس نیز بر مبنای رسالت شفاف سازی و مطالبه حقوق مردم از مدیریت شهری، در نظر دارد به اجمال، برخی از موارد مطرح شده در آلبوم بودجه پیشنهادی شهرداری، شرکت ها و موسسات وابسته را مورد نقد و بررسی قرار دهد و البته از شنیدن و انتشار پاسخ متولیان نیز استقبال می کند.

در آغاز بررسی موارد مندرج در لایحه پیشنهادی بودجه شهرداری و به خصوص موارد مربوط به هزینه هایی که مردم باید بپردازند، به سراغ آلبوم بودجه سازمان فردوس های شهرداری مشهد می رویم تا ببینیم شهرداری از محل فوت اموات، چه میزان درآمد در بودجه پیش بینی کرده است.

الف) در جدول شماره 9 لایحه پیشنهادی شهرداری در ارتباط با تعرفه بهای خدمات، از همان بند اول، شاهد افزایش 98 درصدی بهای خدمات هستیم.

شاید بهتر باشد با زبانی عامیانه تر این موضوع را بیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست شهرداری در جیب اموات/ بودجه پیشنهادی شهرداری مشهد در بوته نقد (1)

دست شهرداری در جیب اموات/ بودجه پیشنهادی شهرداری مشهد در بوته نقد (1)