مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:072022-02-27سياسي

لزوم جداسازی فاضلاب از رودخانه های همدان


معاون امور عمرانی استانداری همدان گفت: جداسازی فاضلاب از رودخانه های همدان با همکاری شهرداری و شرکت آب منطقه ای پیگیری و اجرایی شود.

- به گزارش، فرزاد تیموری یکشنبه در هفتاد و یکمین جلسه صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه حل مشکلات مردم از تأکیدات دینی ما است، افزود: شورای شهر، شورای تمام شهر است و باید در همه شاخص ها نظر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در تفکیک اراضی باید کاربری های عمومی نیز لحاظ شود، اضافه کرد: توجه به سرانه های عمومی یکی مهمترین مقوله ها در ساخت و سازهاست که در ابتدای سیاست گذاری در ساخت و سازها یکی از مشکلات این است که به برخی از مسائل و کاربری ها از جمله سرانه های عمومی توجه نمی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان خاطرنشان کرد: سرانه های عمومی ارتقا زندگی مردم را به دنبال دارد و زندگی مردم منوط به کاربری های عمومی است و این کاربری ها نباید تنها در روی نقشه دیده شود بلکه عملاً در اجرای طرح ها و ساخت و سازها نیز باید لحاظ شده و رعایت شود.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع شهری و الحاق 680 هکتار به محدوده شهری همدان، یادآور شد: الحاق 680 هکتار به محدوده شهر همدان باید توسط مشاورین ذی صلاح به عنوان شهر جدید مبتنی بر معماری ایرانی اسلامی طراحی و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جداسازی فاضلاب از رودخانه های همدان

لزوم جداسازی فاضلاب از رودخانه های همدان