مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 21:422022-02-27سياسي

فارسی آموزان را به حال خود رها نکنیم


رییس بنیاد سعدی در اختتامیه هشتمین «گردهمایی سالانه موسسه های فعال در آموزش زبان فارسی» ضمن بیان این که باید کمک کنیم تا نسل آینده جدای از سرزمین مادری و پدری خود بار نیایند، - رییس بنیاد سعدی در اختتامیه هشتمین گردهمایی سالانه موسسه های فعال در آموزش زبان فارسی ضمن بیان این که باید کمک کنیم تا نسل آینده جدای از سرزمین مادری و پدری خود بار نیایند، گفت: باید ارتباط با فارسی آموزان را مهم بدانیم و او را به حال خود رها نکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، غلامعلی حداد عادل، رییس بنیاد سعدی در پایان هشتمین گردهمایی سالانه مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان که با همکاری بنیاد سعدی و وزارت امور خارجه شامگاه یکشنبه(هشتم اسفندماه 1400) در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه برگزار شد، بیان کرد: در 10 سال گذشته ما دستاوردهای خوبی داشته ایم اگر چه وقتی به مقصد نگاه می کنیم هنوز خیلی دور هستیم.

وضع ما شبیه کوهنوردی است که از دشت فاصله گرفته اما با قله هم فاصله زیادی دارد ولی در این مدار دستاوردی که داریم و تجربه ای که اندوختیم ما را به ادامه راه تشویق می کند.

او همچنین خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی به ویژه مشکلات ارزی که دست و بال ما را در داخل و خارج کشور بسته، اما اگر عشق باشد بر همه مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارسی آموزان را به حال خود رها نکنیم

فارسی آموزان را به حال خود رها نکنیم