مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 20:072022-02-27سياسي

مصوبه تعیین نماینده ویژه رییس جمهور در مقابله با فساد اصلاح شد


دولت مصوبه مربوط به تعیین نماینده ویژه رییس جمهور برای نظارت بر دستگاه های اجرایی در پیشگیری و مقابله با فساد را اصلاح کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، سازمان اداری و استخدامی کشور گزارشی در خصوص نظام جبران خدمات کارکنان دستگاه های اجرایی به هیئت وزیران ارائه داد.

سازمان اداری و استخدامی کشور در گزارش خود، با اشاره به نظام جبران خدمات کارکنان دستگاه های اجرایی طی سده گذشته در قالب قانون استخدام کشوری و اصلاح آن، قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و قانون مدیریت خدمات کشوری، به تبیین وضعیت کنونی نظام جبران خدمات و آسیب شناسی آن و راه ها و ظرفیت های موجود برای از بین بردن آسیب ها پرداخته است.

در این گزارش همچنین اهم اقدامات در دست انجام توسط دولت مورد بررسی قرار گرفته که عبارتند از: به روزرسانی سامانه حقوق و مزایای کارکنان دولت پیش بینی تدابیر لازم در تبصره 12 و 20 بودجه پیش بینی تدابیر لازم در ضوابط اجرایی بودجه سال 1401 ساماندهی اختیارات هیئت امناها در حوزه امور اداری و استخدامی و جبران خدمات تدوین آیین نامه کیفیت پرداخت اضافه کار در دستگاه های اجرایی تدوین آیین نامه کیفیت تخصیص رفاهیات به دستگاه های اجرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه تعیین نماینده ویژه رییس جمهور در مقابله با فساد اصلاح شد

مصوبه تعیین نماینده ویژه رییس جمهور در مقابله با فساد اصلاح شد