مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:522022-02-27سياسي

اراضی کشاورزی با صدور سند هویت دار می شود


رییس سازمان امور اراضی کشور بر اهمیت صدور اسناد اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: صدور اسناد به معنای هویت بخشیدن به اراضی کشاورزی است.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی شجاعی در گفتگویی درخصوص وظایف کارگروه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری و برنامه ها و اقدامات سازمان امور اراضی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امنیت غذایی و مبارزه با زمین خواری، افزود: خودکفایی و داشتن نهاده های تولید برای تأمین غذای جامعه، اجرای روش های نوین آبیاری و بهبود اقتصاد در حوزه کشاورزی و معیشت مردم بر روی زمین انجام می شود.

رییس سازمان امور اراضی کشور اظهار داشت: رییس جمهوری و رییس قوه قضاییه، نمایندگان مجلس و سایر اعضای نظام نیز بر مبارزه با زمین خواری و حفظ اراضی کشاورزی تأکید کرده اند.

وی، صدور اسناد اراضی کشاورزی را یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم و وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: اگر تمامی اجزای حاکمیت هم افزایی، انسجام و مشارکت داشته باشند، با همکاری مردم می توانیم تا پایان دولت سیزدهم اسناد اراضی کشاورزی را صادر کنیم.

شجاعی افزود: در حال حاضر حدود یک میلیون هکتار از 18 میلیون و 700 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارای سند و مابقی اراضی فاقد سند هستند و اراضی فاقد سند قابلیت تصرف، تغییر کاربری غیرمجاز و خروج از چرخه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی با صدور سند هویت دار می شود

اراضی کشاورزی با صدور سند هویت دار می شود