مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:272022-02-27اجتماعي

انجام 2 هزار هکتار لانه کوبی در آران و بیدگل برای پیشگیری از سالک


مدیرکل بحران استانداری اصفهان از انجام دو هزار هکتار عملیات لانه کوبی در آران و بیدگل برای پیشگیری و کنترل بیماری سالک خبر داد.

- منصور شیشه فروش بعدازظهر یک شنبه در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین تهدیداتی که آران و بیدگل را تهدید می کند خطر سیل است و از این رو باید اقدامات لازم برای پیشگیری در محدوده رودخانه های فصلی انجام شود.

وی ابراز داشت: از مجموع رودخانه های فصلی کاشان تاکنون 80 کیلومتر لایروبی، 50 کیلومتر تعیین حریم بستر و یک کیلومتر هم دیواره چینی بر روی رودخانه های پرخطر انجام شده است.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان با اشاره به زلزله های چند روز اخیر در شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: قرار است مطالعاتی در مورد گسل های موجود و پهنه بندی خطر زلزله در منطقه انجام شود.

وی با بیان اینکه این مطالعات در یک مدت زمان مشخص انجام می شود، گفت: یکی از مهمترین اهداف این مطالعات ارزیابی توان لرزه خیزی منطقه است که مورد تحقیق قرار می گیرد.

شیشه فروش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری سالک در منطقه کویرات افزود: برای پیشگیری از شیوع و کنترل بیماری سالک حدود دو هزار هکتار عملیات لانه کوبی و کنترل مخازن جوندگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2 هزار هکتار لانه کوبی در آران و بیدگل برای پیشگیری از سالک

انجام 2 هزار هکتار لانه کوبی در آران و بیدگل برای پیشگیری از سالک