مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:472022-02-27سياسي

برگزاری نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت


عهده واره به دنبال فرهنگ سازی است تا موضوع مهدویت را در قالب های هنری، به یک رویداد مهم فرهنگی و هنری چهل روزه تبدیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین نشست خبری عهدواره سراسری چله مهدویت با حضور محمدخراسانی زاده دبیر، میثم مرادی مدیر بخش هنری و سینمایی، عبدالرضا علی پناه مدیر بخش فرهنگی و ادبی، امیر شمس دبیر اجرایی و مجید زرین مو دبیر بخش تبلیغات و اطلاع رسانی عهدواره چله مهدویت، امروز (یکشنبه هشت اسفندماه) در محل اداره کل روابط عمومی صدا وسیما برگزار شد.

  حسین قرایی، مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در ابتدای این نشست خبری، با اشاره به اینکه این عهدواره برای نخستین بار، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برگزار می شود، گفت: وقتی صحبت از برگزاری نخستین عهدواره چله مهدویت شد؛ بنا به اهمیت موضوع، وظیفه روابط عمومی رسانه ملی دیدیم که برای برگزاری هر چه بهتر این عهدواره به عزیزانمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران کمک کنیم.

  وی ادامه داد: به سهم خودمان در ادای دین به عهدواره فرهنگی و هنری یاد شده، احساس تکلیف و وظیفه می کنیم و از همین لحظه همکاری مشترک خود را با عهدواره چله مهدویت شروع می نماییم! ان شاء الله مراحل مختلف عهدواره همچنان با قدرت به پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت

برگزاری نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت