مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:472022-02-27اقتصادي

همکاری صداوسیما با وزارت کار در حوزه تعاونی ها


نشست مشترک معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی با مجموعه مدیران معاونت امور استان ها و مراکز استانی صداوسیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، مهدی مسکنی ـ معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی ـ با قدردانی از همسویی شبکه های استانی با فعالیت های این معاونت در سراسر کشور اظهار کرد: از رسانه ملی درخواست می کنیم برای واگذاری امور به مردم، کمک و همراه ما باشد.

معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی در این نشست با اشاره به اهمیت تعاون و همکاری در جامعه گفت: تلاش می کنیم همسویی بیشتری با مراکز استانی رسانه ملی داشته باشیم تا در نهایت به کارآمدسازی تعاونی ها جامه عمل بپوشایم.

معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اطلاع رسانی در مورد تعاونی ها می تواند نقش موثری در گرایش بیشتر مردم به این موضوع داشته باشد گفت: پویش حل مسئله که در صدا و سیمای مراکز به راه افتاده، فرصتی است برای تعامل بیشتر در حوزه تعاون و این آمادگی در وزارت کار وجود دارد که در این زمینه اقدامات موثرتری را انجام دهد.

محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان های صداوسیما هم در این نشست با اشاره به ضرورت تعامل بیش تر و نزدیک تر بین این دو نهاد برای حل مشکلات مردم گفت: شبکه های استانی، تقویت بنیه داخلی را با جدیت دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری صداوسیما با وزارت کار در حوزه تعاونی ها

همکاری صداوسیما با وزارت کار در حوزه تعاونی ها