مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:422022-02-27سياسي

استانداری بلاتکلیفی در فرمانداری اردستان را مشخص کند


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از استانداری اصفهان درخواست داریم وضعیت فرماندار اردستان را مشخص کند، چراکه بلاتکلیفی که در این شهرستان وجود دارد به نفع مجموعه اداری اردستان نیست.

- سیدصادق طباطبایی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند سال گذشته اهدافی که در شهرستان اردستان ترسیم کردیم با تلاش فرماندار فعلی شهرستان قابل قبول بوده است و خوشبختانه با هم افزایی هایی که صورت گرفته، عملکرد مدیران شهرستان قابل قبول بوده است.

وی با بیان اینکه دولت جدید با نگاه تغییر و انتصاب کارگزاران خود برنامه ریزی می کند، افزود: مجموعه شهرستان اردستان از فعالیت های فرماندار رضایت کامل دارد و هیچ اصراری برای تغییر ایشان ندارد ولی آنچه مورد تأکید استانداری است، رفع بلاتکلیفی وضعیت فرماندار اردستان است که باعث ناراحتی، ایجاد شایعات و حاشیه هایی شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس، تصریح کرد: از مجموعه استانداری اصفهان درخواست داریم با توجه به عملکرد مثبت فرماندار فعلی این شهرستان وضعیت فرماندار اردستان را مشخص کند، زیرا بلاتکلیفی که در این شهرستان وجود دارد به نفع مجموعه اداری اردستان نیست.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: البته تأکید کردیم ماندگاری فرمانداری فعلی اردستان برای پیشرفت شهرستان مؤثر است، ولی اگر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری بلاتکلیفی در فرمانداری اردستان را مشخص کند

استانداری بلاتکلیفی در فرمانداری اردستان را مشخص کند