مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-27سياسي

الحاق 680 هکتار به محدوده همدان توسط افراد متخصص اجرا شود


معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به تدوین طرح جامع شهری و الحاق 680 هکتار به محدوده شهری همدان گفت: الحاق 680 هکتار به محدوده شهر باید توسط مشاورین ذیصلاح به عنوان شهر جدید مبتنی بر معماری ایرانی اسلامی طراحی و اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرزاد تیموری بعد از ظهر امروز در هفتادو یکمین جلسه صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه حل مشکلات مردم از تاکیدات دینی ماست، اظهار کرد: شورای شهر، شورای تمام شهر است و باید در همه شاخص ها نظر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در تفکیک اراضی باید کاربری های عمومی نیز لحاظ شود، اضافه کرد: توجه به سرانه عمومی یکی مهمترین مقوله ها در ساخت و سازهاست که در ابتدای سیاست گذاری در ساخت و سازها یکی از مشکلات این است که به برخی از مسایل و کاربری ها از جمله سرانه های عمومی توجه نمی شود.

معاون عمرانی استانداری همدان ادامه داد: سرانه های عمومی ارتقای زندگی مردم را به دنبال دارد و زندگی مردم منوط به کاربری های عمومی است و این کاربری ها نباید تنها در روی نقشه دیده شود بلکه عملا در اجرای طرح ها و ساخت وسازها نیز باید لحاظ شده و رعایت شود.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع شهری و الحاق 680 هکتار به محدوده شهری همدان، یادآور شد: الحاق 680 هکتار به محدوده شهر باید توسط مشاورین ذیصلاح به عنوان شهر جدید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 680 هکتار به محدوده همدان توسط افراد متخصص اجرا شود

الحاق 680 هکتار به محدوده همدان توسط افراد متخصص اجرا شود