مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-27ورزشي

پایان ماموریت کارکنان دانشگاه آزاد در شهرداری تبریز/ بازنشسته ها در شهرداری تبریز!


برخی افراد بازنشسته شده و برخی دیگر که ساز مخالف می زنند به کمیته انضباطی معرفی شوند، اینها اگر دوست ندارند با مجموعه همکاری کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی یکشنبه در پنجاه و نهمین جلسه علنی اظهار کرد: وضعیت آسفالت مسیر اتوبوس تندرو یا همان بی آر تی بسیار اسفناک بوده و اتوبوس های ما استهلاک دارند هم در بخش خصوصی و هم بخش دولتی، مردم در اذیت هستند، ضروری است تا اقداماتی در خصوص زیرسازی اساسی و آسفالت این مسیرها صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه ی سخنان خود اضافه کرد: ما اندوخته علمی زیادی داریم می توانیم مانع استهلاک آسفالت از این طریق شویم.

وی در بخشی هم مطرح کرد: برخی افراد بازنشسته شده و برخی دیگر که ساز مخالف می زنند به کمیته انضباطی معرفی شوند، اینها اگر دوست ندارند با مجموعه همکاری کنند، می توانند تشریف ببرند چون ارباب رجوع اذیت می شوند.

برگی یادآور شد: به عنوان عضو شورای شهر از سرپرست شهرداری تقاضا می کنم نسبت به ترخیص بازنشستگان اقدام کند چراکه این کار از نظر اقتصادی به نفع شهرداری است و اگر نیازی وجود داشته باشد، نیروی جوان می آید که مزایای زیادی دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه در خصوص پایان مامورت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: به دنبال نظر مشاور حقوقی شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماموریت کارکنان دانشگاه آزاد در شهرداری تبریز/ بازنشسته ها در شهرداری تبریز!

پایان ماموریت کارکنان دانشگاه آزاد در شهرداری تبریز/ بازنشسته ها در شهرداری تبریز!