مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-27اقتصادي

افزایش 100 درصدی هزینه ها در برخی از پروژه های شهری قم


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به افزایش قیمت تجهیزات و مصالح موردنیاز اجرای طرح های عمرانی گفت: هر چهار پروژه فعال سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در مقایسه با بودجه اولیه بیش از 100 درصد با افزایش هزینه روبه رو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده امروز در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران که به ریاست استاندار و با حضور سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به پروژه های جاری سازمان توسعه و عمران، اظهار داشت: واسپاری پروژه های شهری به این سازمان تجربه موفقی در شهرداری قم است.

وی روند عملیات اجرایی تونل جمهوری اسلامی را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: بلوار جمهوری بزرگترین بزرگراه درون شهری قم است که به وسیله رینگ های احداث شده عملاً از پردیسان آغاز و در نهایت به کمربندی امام علی(ع) متصل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: طی سال های اخیر با واگذاری پروژه های شهری به سازمان توسعه و عمران علاوه بر ارتقای مزیت رقابتی، هزینه تمام شده پروژه ها کاهش یافته است.

به گفته وی، برای پروژه تونل جمهوری اسلامی باوجوداینکه حدود 90 میلیارد تومان اعتبار اولیه در نظر گرفته شده بود تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی هزینه ها در برخی از پروژه های شهری قم

افزایش 100 درصدی هزینه ها در برخی از پروژه های شهری قم