مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-27سياسي

«حَرِگی» جزیره ای کوچک با چشم انداز بی نظیر گردشگری


جزیره کوچک «حَرِگی» واقع در شهرستان زرآباد به عنوان بزرگترین خور خاورمیانه این روزها مهیای میزبانی از گردشگران نوروزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زرآباد، باشیوع ویروس کرونا شاید یکی از بخش هایی که بیشترین خسارت را در چند سال اخیر تجربه کرد، گردشگری باشد.

به ویژه در نوروز دو سال اخیر تاسیسات گردشگری، مکان های تفریحی و سیاحتی در سیستان و بلوچستان آنطور که باید میهمان نداشتند.

حالا بعد از دو سال ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان جان دوباره گرفته و امید می رود برای نوروز 1401 و با فروکش کردن موج کرونا دوباره شاهد طنین انداز شدن موسیقی محلی در اماکن گردشگری برای مسافران نوروزی البته با رعایت پروتکل بهداشتی باشیم.

در همین راستا چراغ معرفی نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان را از زرآباد بر می افروزیم و از هم وطنان عزیز میخواهیم با رعایت پروتکل بهداشتی و رعایت محدودیت ها دوباره به دَرک بروند.

شهرستان زرآباد در جنوب غرب استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، این شهرستان از نظر ژئوپولوتیک در موقعیت خاص و منحصر بفرد سواحل مکران قرار دارد، بطوری که با وجود این ظرفیت های بالقوه ی منحصربفرد به عنوان قلب تپنده سواحل مکران می توان از آن یاد کرد، وجود ذخایر آب بی نظیر، دشت حالصخیز پهناور که قابلیت عمل آوری بسیار از محصولات استوایی را داراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حَرِگی» جزیره ای کوچک با چشم انداز بی نظیر گردشگری

«حَرِگی» جزیره ای کوچک با چشم انداز بی نظیر گردشگری