مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-27حوادث

کشف بیش از 49 کیلوگرم حشیش در دنا


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 49 کیلو و 450 گرم حشیش از یک خودروی سواری برلیسانس در محور یاسوج- اصفهان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 49 کیلو و 450 گرم حشیش از یک خودروی سواری برلیسانس در محور "یاسوج- اصفهان" خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور یاسوج- اصفهان شروع به بررسی خودرو های عبوری کردند.

وی اظهارکرد: مأموران حین بررسی این محور به یک خودروی برلیسانس مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروی 49 کیلو و 450 گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و خودرو آنها نیز به پارکینگ منتقل شد، بیان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارش های خود را نسبت به فعالیت قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 49 کیلوگرم حشیش در دنا

کشف بیش از 49 کیلوگرم حشیش در دنا