مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-27سياسي

ویژگی های امام موسی کاظم(ع) از نگاه یک کارشناس دینی


کظم غیظ امام موسی کاظم(ع)از جمله سیره های زیبای امام کاظم(ع) است که سختی ها، مشکلات و برخورد های ناشایست دشمنان را تحمل می کردند.

- ایسنا/ایلام یکی کارشناس دینی گفت: کظم غیظ امام موسی کاظم(ع)از جمله سیره های زیبای امام کاظم(ع) است که سختی ها، مشکلات و برخورد های ناشایست دشمنان را تحمل می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:از جمله سیره های زیبا و پرکاربرد و تربیتی آن امام کاظم (ع) عبادت آن حضرت است و در بعضی از نقل ها آمده که حضرت روزی پنج هزار استغفار داشتند، سجده های طولانی را برای آن حضرت نقل کرده اند و آورده اند که آنقدر از خوف خدا گریه می کردند که محاسن ایشان از اشک چشم شان خیس می شد.

هاشمی ادامه داد:دومین سیره و روش زیبای زندگی ایشان انفاق و رسیدگی به وضع فقرای آن زمان بود؛ آن حضرت واقعا فقرای مدینه را پرستاری می کردند، شب که می شد زنبیلی را بر دوش می کشیدن که در آن پول و طلا و نقره و خرما و .

بود که حتی بعضی تا زمان مرگشان نمی دانستند که این ها از کجا تامین می شد.

وی رفاقت و دوستی و انس با قرآن را از بهترین سیره و روش های زندگی آن حضرت بیان کرد و گفت: صوت ایشان در تلاوت قرآن از همه زیباتر بود و با حزن قرآن را تلاوت می کردند و اگر امروز نسل جوان و نوجوان ما با این کتاب قانون زندگی انس بگیرند و مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های امام موسی کاظم(ع) از نگاه یک کارشناس دینی

ویژگی های امام موسی کاظم(ع) از نگاه یک کارشناس دینی