مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-27حوادث

تا امروز گزارشی از حوادث چهارشنبه سوری در کرمانشاه نداشتیم


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا این لحظه گزارشی از سوانح چهارشنبه سوری در استان نداشتیم.

- هومن رفیعی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز، هشتم اسفندماه حادثه ای که مرتبط با وقایع چهارشنبه آخر سال باشد در استان نداشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و مراسمات این شب آیینی از مردم به خصوص جوانان می خواهم که خاطره این شب را به یک عمر پشیمانی برای خود و خانواده تبدیل نکنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد مواد محترقه را در خانه، اتاق و یا حتی کیف خود نگهداری می کنند که با کمترین گرما خطر انفجار آن وجود دارد که در این راستا می طلبد خانواده ها بیشتر به رفتار فرزندان خود توجه کنند.

وی در پایان، گفت: در پیک ششم کرونا هستیم  که هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری احتمال شعله ور شدن اُمیکرون را بیشتر می کند، لذا بار دیگر از هم استانی ها می خواهم که امسال در خانه بمانند تا با حوادث ناشی از این مراسم، مشکلات جامعه بیشتر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا امروز گزارشی از حوادث چهارشنبه سوری در کرمانشاه نداشتیم

تا امروز گزارشی از حوادث چهارشنبه سوری در کرمانشاه نداشتیم