مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-27اقتصادي

بهره برداری کامل از ورزشگاه پارس شیراز سریعتر انجام شود


استاندار فارس خواستار تسریع در عملیات اجرایی و به بهره برداری رسیدن هرچه زودتر پروژه های استادیوم پارس و ورزشگاه شش هزار نفری شیراز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان از استان فارس به عنوان خاستگاه ورزشکاران بلندآوازه و نام آور در سطوح استانی، ملی و بین المللی یادکرد و افزود: مدیریت ارشد استان از هیچ تلاشی در زمینه بهبود و توسعه ورزش فارس و همکاری با وزارت ورزش و جوانان در مسیر افزایش کمی و کیفی زیرساخت های ورزشی استان کوتاهی نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه ورزش روستایی در مناطق مختلف استان فارس نیز گفت: جوانان فارس در همه نقاط این استان پهناور شایسته بهترین خدمات و امکانات در رشته های مختلف ورزشی هستند و برهمین اساس با تشکیل صندوق مسئولیت اجتماعی در استان فارس بنا داریم با مشارکت خیرین فارس هر طرح نیمه تمام در حوزه های مختلف از جمله پروژه های ورزشی که توسط خیرین تکمیل و راه اندازی شود به نام آن خیر یا فردی که توسط آن خیر معرفی شود، نام گذاری شود.

استاندار فارس همچنین در دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان خواستار تسریع در عملیات اجرایی و به بهره برداری رسیدن هرچه زودتر پروژه های استادیوم پارس و ورزشگاه شش هزار نفری و نامگذاری این طرح به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری کامل از ورزشگاه پارس شیراز سریعتر انجام شود

بهره برداری کامل از ورزشگاه پارس شیراز سریعتر انجام شود