مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-27اقتصادي

بازگشایی محیط پیرامونی بازار تاریخی اردبیل


برای ارائه خدمات مناسب به اصناف و بازاریان محیط پیرامونی بازار تاریخی اردبیل بازگشایی و آزادسازی می شود.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: برای ارائه خدمات مناسب به اصناف و بازاریان محیط پیرامونی بازار تاریخی اردبیل بازگشایی و آزادسازی می شود.

سید حامد عاملی 8 اسفند در جریان بازدید از طرح مرمت و بازسازی بازار تاریخی اردبیل اظهار کرد: از سال آینده اجرای این طرح منطبق بر طرح تفصیلی شهر اردبیل اجرا خواهد شد تا بازار در ابعاد مختلف توسعه و مرمت مطلوب به خود بگیرد.

وی کاستی های بازار تاریخی اردبیل را در حوزه زیرساختی یادآور شد و تصریح کرد: با ترکیب اصناف و بازاریان قرار است تا پارکینگ مناسب، ایستگاه آتش نشانی، پلیس و سایر خدمات آب، گاز و سایر امکانات رفاهی در بازار تاریخی و سنتی اردبیل فراهم آمده و شرایط مطلوبی را در فعالیت اصناف و بازاریان شاهد باشیم.

استاندار اردبیل بازار تاریخی اردبیل را مجموعه ای زیبا و جذاب در جلب نظر گردشگران داخلی و خارجی اعلام کرد و گفت: بازار اردبیل در کنار سایر مجموعه های گردشگری می تواند نقش مهمی را در انتقال فرهنگ و آداب و رسوم اردبیل داشته باشد.

عاملی افزود: ما از حضور گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در این مجموعه تاریخی استقبال می کنیم و امیدواریم طرح مصوب که با آزادسازی فضاهای پیرامونی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محیط پیرامونی بازار تاریخی اردبیل

بازگشایی محیط پیرامونی بازار تاریخی اردبیل