مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-27سياسي

شرکت دانش بنیان در حوزه زباله در آمل مستقر می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل از استقرار یک شرکت دانش بنیان برای استقرار تکنولوژی زباله سوز در این شهر خبرداد و اظهار کرد: این شرکت با پیگیری های استاندار مازندران برای یک طرح پایلوت در آمل مستقر می شود و اعتبار موردنیاز برای طرح نیز از محل فاینانس تامین خواهد شد.

وی در نشست با یک شرکت دانش بنیان در حوزه زباله سوز که با حضور شهردار، شورای اسلامی شهر، محیط زیست و دستگاه های مرتبط در فرمانداری آمل با بیان اینکه با پیگیری های استاندار مازندران یک شرکت دانش بنیان با اخذ مجوزهای لازم برای رفع مشکل زباله آمل تعیین شده است،گفت: اعتبار مورد نیاز این طرح از محل فاینانس تامین می شود و آنچه شکل گرفته اراده کلان ملی و استانی برای رفع معضل چندین دهه ای آمل است که باید آن را غنیمت شمرد.

وی با اشاره به اینکه نحوه اجرا و استفاده از این فرصت به اراده شهرستانی بستگی دارد، گفت:  مجوز اعطای فاینانس به طرح زباله سوز آمل از طریق استاندار مازندران پیگیری شده است تا بتوان مشکل زباله شهرستان را از طریق اعتبارات ملی رفع کنیم .

فرماندار شهرستان آمل با تاکید بر اینکه شرکت دانش بنیان درنظر گرفته شده برنامه زمان بندی خود برای فعالیت در منطقه را ارایه خواهد داد، بیان کرد: برنامه ها و تکنولوژی در نظر گرفته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دانش بنیان در حوزه زباله در آمل مستقر می شود

شرکت دانش بنیان در حوزه زباله در آمل مستقر می شود