مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-27سياسي

ساخت بیش از 2 هزار «بند» در حوضه های آبخیز کشور با مشارکت خیرین


معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به ساخت بیش از هزار و 200 بند با مشارکت خیرین در حوضه های آبخیز کشور گفت: اکنون در 13 استان فعالیت های آبخیزداری را با مشارکت خیرین دنبال می کنیم و در برخی استان ها مجمع خیرین را تشکیل داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پرویز گرشاسبی امروز در دیدار جمعی از مسئولان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با آیت الله عبدالله جوادی آملی که در بیت این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ درختکاری مطرح کرد: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه تبلیغ و ترویج به دستاوردهای قابل توجهی رسیده است و اکنون انتظار داریم که در مساجد و حوزه های علمیه اتفاقات جدیدی رخ دهد و در این راستا امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون نیز در 13 استان کشور فعالیت های منابع طبیعی را با خیرین دنبال می کنیم و تا به امروز با مشارکت این افراد هزار و 200 بند ایجاد شده و مجمع خیرین نیز در برخی استان ها تشکیل شده است.

معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ادامه داد: زندگی انسان در یک منطقه باید به امنیت پایدار برسد تا بتواند در دیگر حوزه ها نیز ورود کند و می توان گفت حفظ و توسعه منابع طبیعی یکی از مهم ترین موضوعات در عرصه های تبلیغی است و اگر ترویج و تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 2 هزار «بند» در حوضه های آبخیز کشور با مشارکت خیرین

ساخت بیش از 2 هزار «بند» در حوضه های آبخیز کشور با مشارکت خیرین