مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-27ورزشي

«زیاران» صاحب داروخانه اختصاصی می شود/ نظارت جدی بر بازار روز آبیک


سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: مجوز داروخانه برای شهر زیاران صادر شده و طی روزهای آینده، این شهر دارای داروخانه اختصاصی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، حامد فتوحی در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک اظهار کرد: معضلات و مسائل زیست محیطی و آلودگی هوای شهرستان آبیک یکی از دغدغه های مهم ما مسئولان و مدیریت ارشد استان قزوین است پیگیر این موضوعات در سطح کلان هستیم که امیدواریم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی افزود: در زمینه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری لازم است مدیریت شهری آبیک و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک بررسی میدانی از شهر داشته باشند تا مسیری مشخص برای دوچرخه سواری تعیین شود؛ لازم است مسئولان شهرستان بهزیستی با همکاری  شهرداری آبیک وضعیت معابر شهری را برررسی کنند تا نسبت به مناسب سازی برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: با ساماندهی درمانگاه بیاضیان و جداسازی واحد بیماران از دیگر واحدها و در نظر گرفتن دو درب ورودی و خروجی و انتقال واحد واکسیناسیون به مکانی دیگر، بازخورد مناسبی از سوی مردم أخذ و رضایت بخش بوده است.

فتوحی اضافه کرد: مجوز أخذ داروخانه برای شهر زیاران صادر شده که طی روزهای آینده، راه اندازی خواهد شد؛ مدرسه ای از سوی اداره آموزش و پرورش برای اختصاص به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیاران» صاحب داروخانه اختصاصی می شود/ نظارت جدی بر بازار روز آبیک

«زیاران» صاحب داروخانه اختصاصی می شود/ نظارت جدی بر بازار روز آبیک