مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-27سياسي

صدور سند کاداستری 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از صدور سند کاداستری 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، عباس رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از صدور سند کاداستری 279هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه از ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون برای بیش از 7 میلیون و 600 هزار متر مربع از بستر رودخانه های فیروزکوه سند مالکیت کاداستری صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: از سالیان گذشته تصرفات و تملکات غیر قانونی متعددی در حریم رودخانه فیروزکوه که مورد استفاده عموم مردم است صورت گرفته و بنا های متعددی در قالب های مختلفی بدون توجه به اینکه حریم رودخانه جزء بیت المال است احداث شده است.

وی با بیان اینکه مقابله همه جانبه و بدون اغماض با متجاوزان و متعدیان به بستر و حریم رودخانه و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می کنند با قاطعیت صورت خواهد گرفت، گفت: بررسی های میدانی و مورد نیاز در مناطق دیگر نیز در حال انجام است و پس از رصد های مقتضی، اقدامات لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند کاداستری 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه

صدور سند کاداستری 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه