مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-27بين الملل

استرالیا از طریق ناتو برای اوکراین تسلیحات ارسال می کند


چند روز پس از آنکه کانبرا اعلام کرده بود که برای کی یف تنها کمک های غیرکشنده فراهم می کند، نخست وزیر استرالیا امروز (یکشنبه) اعلام کرد که کشورش از طریق شرکای ناتو در ارپا برای اوکراین تسلیحات ارسال خواهد کرد.

- چند روز پس از آنکه کانبرا اعلام کرده بود که برای کی یف تنها کمک های "غیرکشنده" فراهم می کند، نخست وزیر استرالیا امروز (یکشنبه) اعلام کرد که کشورش از طریق شرکای ناتو در ارپا برای اوکراین تسلیحات ارسال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا گفت: ما در حال حاضر کمک های غیرکشنده قابل توجهی برای اوکراین فراهم کرده ایم اما به تازگی با پیتر داتون، وزیر دفاع صحبت کردم و به دنبال تامین کمک های کشنده برای کی یف از طریق شرکای ناتو به ویژه آمریکا و انگلیس هستیم.

وی توضیح داد: کانال های ناتو موثرترین راه برای توسعه حمایت نظامی هستند که استرالیا برای نخستین بار روز جمعه آنها را اعلام کرده بود.

موریسیون در ادامه گفت: آنها در حال حاضر در این حوزه ها حمایت هایی انجام داده اند و در هر کاری که انجام می دهند به آنها کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا از طریق ناتو برای اوکراین تسلیحات ارسال می کند

استرالیا از طریق ناتو برای اوکراین تسلیحات ارسال می کند