مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-27سياسي

سعید محمد: مجلس مشوق های لازم برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد را محدود نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سعید محمد صبح امروز در فرودگاه سنندج و در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: مناطق آزاد به معافیت های گمرگی و مالیاتی شناخته شده و جذب سرمایه می کند که متاسفانه به هر دوی اینها خدشه وارد شده و باز در مجلس به دنبال این هستند که محدودیت های بیشتری برای این مناطق اعمال کنند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم نمایندگان را در این مورد توجیه کنیم، افزود: خواهش ما این است که نمایندگان با دید منطقی و کارشناسی حرکت کنند و گرنه موجب فرار سرمایه به کشورهای اطراف خواهیم شد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی یادآور شد: ابتدای امسال هفت منطقه آزاد جدید توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ و دولت موظف شد این مناطق را راه اندازی کند و یکی از این مناطق که ظرفیت بالایی هم دارد، منطقه آزاد بانه و مریوان در کردستان است.

محمد با اشاره به وسعت 2 هزار هکتاری مناطق آزاد بانه و سه هزار و 500 هکتاری این منطقه در مریوان، اضافه کرد: مرز باشماق یکی از مرزهای بسیار فعال بوده و هم ترانزیت و حجم تجارت بسیار خوبی دارد.

وی منطقه سیرانبند بانه را نیز دارای امکان توسعه و ارتقا دانست و گفت: به دنبال این هستیم با ایجاد منطقه آزاد در این محدوده بتوانیم حجم تجارت را بالاتر ببریم تا به تولید، اشتغالزایی و رونق صادرات کمک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید محمد: مجلس مشوق های لازم برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد را محدود نکند

سعید محمد: مجلس مشوق های لازم برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد را محدود نکند