مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-27حوادث

بندرعباس/ مرگ یک صیاد پس از نجات یک مادر و دو فرزندش از دریا (+عکس)


مادر و دو فرزندش در معرض غرق شدن بودند که زنده یاد حسین حیدری نژاد ابتدا بچه ها را نجات داد و با وجود خستگی وقتی شاهد غرق شدن مادر بود بار دیگر به دریا زد و بانوی در حال غرق را نجات داد.

- آنا رام، خبرنگار صبح ساحل نیز در بیان جزییات این حادثه نوشت: روز تلخ ساعت حدود 3بعدازظهر سه شنبه سوم اسفندماه، ناخدا به همراه همکارانش بر روی شناور صیادی در ساحل سورو مشغول فعالیت بود که ناگهان جیغ و فریادهای زن جوانی توجه اش را جلب کرد.

او متوجه شد دو دختر بچه در 20 متری ساحل در حال غرق شدن هستند، دوان دوان خود را به محل رساند و شناکنان به سمت دختران حدود 10 تا 12 ساله در نزدیکی لنگرگاه رفت؛ اما مادر بی تاب و بی قرار، خود دل به دریا زد تا فرزندانش را نجات دهد ولی شنا بلد نبود و در تلاطم دریا گرفتار شد.

لحظات نفس گیری بود حسین موفق شد دو دختر را از غرق شدن نجات دهد و آن ها را به ساحل برساند.

کوچک و بزرگ، پیر و جوان در ساحل نظاره گر این حادثه بودند، مرد فداکار بدون لحظه ای درنگ خود را به مادر دختران رساند اما زن در حال غرق، از ترس تقلا می کرد، دست وپا می زد و سعی می کرد خود را به سطح آب برساند به همین علت نجات برای ناجی سخت کرده بود، حسین با تمام خستگی و باوجود اینکه توانش را از دست داده بود سعی کرد زن جوان را از آب بیرون بکشد و او را به نزدیک ساحل برساند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس/ مرگ یک صیاد پس از نجات یک مادر و دو فرزندش از دریا (+عکس)

بندرعباس/ مرگ یک صیاد پس از نجات یک مادر و دو فرزندش از دریا (+عکس)