مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:572022-02-27سياسي

مجمع مطالبه گران می تواند در حل مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار باشد


معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه مجمع مطالبه گران میتواند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد افزود: پبوستگی اگر در جامعه ما شکل گیرد میتواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب صبح امروز در نشست با مجمع مطالبه گران استان هرمزگان با بیان اینکه با کار این مجموعه کار مطالبه گری به صورت هوشمند درحال انجام است گفت: مجموعه فرمانداری به صورت کامل برای همکاری با مجمع مطالبه گران اعلام آمادگی خواهد کرد و نشست های تخصصی را میتوان با حضور مطالبه گران در آینده داشته باشیم.

  وی با اشاره به اینکه دست یاری به سمت مطالبه گران خواهیم گرفت عنوان کرد: اگر تعاون و همکاری در بخش های دولتی و خصوص باشد قطعا نتایج بهتری خواهد داشت.

  سلحشور با بیان اینکه هیچ گونه مصوبه یا نامه ای در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکنون ابلاغ نشده است اظهارداشت: در این زمینه به محض اطلاع مصوبات به صورت گسترده اطلاع رسانی خواهد شد و اگر خودمان را در هر جایگاهی که قرارداریم پاسخگو بدانیم متوجه سختی کار خواهیم شد.

  وی با اشاره به اینکه سرمایه ملی در بحث قاچاق سوخت درحال از بین رفتن است گفت: هیچ توجیه ای برای قاچاق سوخت وجود ندارد و ریشه اصلی قاچاق سوخت اشتغال نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مطالبه گران می تواند در حل مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار باشد

مجمع مطالبه گران می تواند در حل مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار باشد