مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-27اقتصادي

ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان


مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان از ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در کلینیک اهدایی این مرکز خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان از ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در کلینیک اهدایی این مرکز خبر داد.

رحیم حسنی تبار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه بانک جامع جنین اهدایی در کلینیک اهدایی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان ایجاد شده و این درحالیست که انتخاب اهداکنندگان و دریافت کنندگان بر مبنای قانون و مقررات مصوب وزارت بهداشت انجام می شود.

وی درباره شرایط لازم برای اهدا و دریافت جنین و روند ارزیابی آن، تصریح کرد: در مواردی که تمامی درمان های ناباروری با شکست مواجه شده باشند و یا در موارد خاصی که وقوع بارداری امکان پذیر نباشد، تنها راه حل درمانی زوج نابارور، استفاده از جنین یا تخمک اهدایی است.

مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان اضافه کرد: با توجه به افزایش متقاضیان درمان به روش استفاده از تخمک و جنین اهدایی در لرستان، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان این روش ها را جزو برنامه های معمول خود قرار داده است.

حسنی تبار تاکید کرد: داشتن سلامت متعارف از نظر بیماری های داخلی، روانی، عفونی، ژنتیک، زنان و اورولوژی و نیز احراز صلاحیت اخلاقی از جمله شاخص ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان

ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان