مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 04:272022-02-27ورزشي

تحقیر میلیاردرها در پلی آف/ چه بلایی بر سر والیبال ارومیه آوردند؟


تیم والیبال شهرداری ارومیه در مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار بدی داشت و از دور مسابقات کنار رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها از پنج شنبه، پنجم اسفند در سالن فدراسیون آغاز شد.

در این مسابقات تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان موفق به شکست 3 بر صفر نماینده ارومیه شدند تا به دومین برد متوالی خود برابر این تیم دست یابند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در 3 ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 9 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا با جام سی وپنجم خداحافظی کنند.

تندروان سال گذشته با هدایت تیم فولاد سیرجان به قهرمانی در لیگ برتر مردان دست یافت، اما امسال با تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم نهایی این رقابت ها قرار نگرفت.

از سوی دیگر یکی از جذابیت های این دیدار دو تیم، تقابل پیمان اکبری که سال گذشته هدایت تیم شهرداری ارومیه را برعهده داشت با این تیم بود.

اظهارات عجیب و سنگین آقای سرمربی محمدرضا تندروان باخت تیمش مقابل پیکان را تحقیر خواند و گفت: فکر می کنم در حال حاضر که همه چیز تمام شده دیگر ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر میلیاردرها در پلی آف/ چه بلایی بر سر والیبال ارومیه آوردند؟

تحقیر میلیاردرها در پلی آف/ چه بلایی بر سر والیبال ارومیه آوردند؟