مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 22:322022-02-26حوادث

حادثه آتش سوزی در شرکت راه آوران پتروشیمی با قید فوریت در دست بررسی است


سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: دلیل وقوع حادثه آتش سوزی در توقفگاه خودرویی مهمانسرای شرکت پتروشیمی ره آوران فنون شهرستان بندر ماهشهر با قید فوریت از سوی دستگاه قضایی در دست بررسی است.

- فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: دلیل وقوع حادثه آتش سوزی در توقفگاه خودرویی مهمانسرای شرکت پتروشیمی ره آوران فنون شهرستان بندر ماهشهر با قید فوریت از سوی دستگاه قضایی در دست بررسی است.

فریدون بندری بیان کرد: متاسفانه به دلیل نبود دوربین مدار بسته در این مکان هیچگونه اطلاعاتی از دلیل وقوع این حادثه در دست نیست.

آتش سوزی بیش از 10 خودرو در مهمانسرای شرکت ره آوران فنون پتروشیمی واقع در شهرک بعث شهرستان بندرماهشهر ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد اتفاق افتاد و نیروهای آتش نشانی ساعت 3 و 5 دقیقه به محل رسیده و عملیات اطفا حریق را انجام دادند.

مدیر روابط عمومی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی به فارس گفته است بررسی های اولیه از عمدی بودن این حادثه توسط افرادی خارج از مجموعه با مواد آتش زایی همچون بنرین و یا گازوییل حکایت دارد اما تاکنون دلیل و نیت این افراد مشخص نشده است.

وی افزد: شکستن شیشه های کانکس حراست در این حادثه، درگیری با نیروهای حراست شرکت و همچنین سرقت از جمله موارد مشابه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه آتش سوزی در شرکت راه آوران پتروشیمی با قید فوریت در دست بررسی است

حادثه آتش سوزی در شرکت راه آوران پتروشیمی با قید فوریت در دست بررسی است