مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 22:122022-02-26اقتصادي

مجوزهای بهره برداری از معادن گیلان با نظارت ساماندهی شود


استاندار گیلان با بیان اینکه مجوزهای بهره برداری از معادن استان با نظارت، ساماندهی شود، گفت: با برداشت کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه ها برخورد می شود.

- ؛ اسدالله عباسی عصر امروز شنبه در جلسه شورای معادن استان، افزود: متولیان حوزه معادن دقت کنند که مصالح مورد نیاز کارگاه های عمرانی، سرمایه گذاران و پیمانکاران با توجه به ظرفیت های موجود استان، عادلانه توزیع شود و در انحصار فرد و گروهی خاص قرار نگیرد.

وی اظهار کرد: نباید با سوءمدیریت و به بهانه کمبود مصالح و واردات بی سامان شن و ماسه از دیگر استان ها، هزینه های مردم را افزایش دهیم.

استاندار گیلان اضافه کرد: برای ساخت و ساز و توسعه، عمران و آبادانی در حوزه های مختلف پروژه ای عمرانی، راه سازی و مسکن، مانع ایجاد نکنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید سریعاً فضایی فراهم شود که با تأمین مصالح و برنامه ریزی و نظارت، قیمت شن و ماسه نه تنها ثابت، بلکه کاهش یابد، تصریح کرد: اعضای شورای معادن راه های توسعه عمرانی و رشد و پیشرفت گیلان را تسهیل کنند و در این زمینه به هیچ احدی اجازه سنگ اندازی در مسیر توسعه استان را ندهیم.

عباسی تاکید کرد: دستگاه های نظارتی جلوی سوءاستفاده از معادن گیلان را بگیرند و با برداشت کنندگان غیرمجاز از بستر رودخانه ها برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزهای بهره برداری از معادن گیلان با نظارت ساماندهی شود

مجوزهای بهره برداری از معادن گیلان با نظارت ساماندهی شود