مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 19:572022-02-26اقتصادي

تأمین میوه شب عید جنوب کرمان به میزان 270 تُن


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از تامین میوه شب عید  جنوب کرمان به میزان 270 تن  راستای طرح تنظیم بازار خبرداد.

  - عید برخوری رییس سازمان در حاشیه بازدید از سردخانه ذخیره میوه شب عید جنوب کرمان واقع در پایانه صادراتی جیرفت گفت: به میزان 270 تن میوه شب عید تامین و طی روزهای آینده در راستای طرح تنظیم بازار به صورت متناوب توزیع خواهد شد .

برخوری افزود : از این میزان تا کنون 110 تن سیب خریداری و ذخیره و مقدار 160 تن پرتقال والنسیا توسط اتحادیه تعاون روستایی کشور به عنوان مباشر در حال خرید از باغداران جنوب کرمان می باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهار کرد : طی روزهای آینده قیمت مصرف کننده و زمان توزیع میوه شب عید اعلام و بر اساس سرانه جمعیت هر شهرستان سهمیه تخصیصی از طریق مراکز عرضه مشخص شده برای تنظیم بازار شب عید در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و شهروندان جنوب کرمان نگرانی بابت تامین میوه شب عید نداشته باشند و به اندازه کافی میوه تامین و به بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: تدابیر لازم اتخاذ شده تا شاهد افزایش قیمت میوه در شب عید نباشیم و مردم در آرامش و بدون دغدغه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنایت سالاری معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز ضمن اشاره به تامین و ذخیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین میوه شب عید جنوب کرمان به میزان 270 تُن

تأمین میوه شب عید جنوب کرمان به میزان 270 تُن