مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 18:272022-02-26سياسي

تجهیزات ادارات اردستان برای انجام ماموریت ها کافی نیست


امکانات و تجهیزات در دسترس دستگاه های شهرستان اردستان برای انجام مأموریت ها متناسب با بزرگی و اندازه آنها نیست.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: امکانات و تجهیزات در دسترس دستگاه های شهرستان اردستان برای انجام مأموریت ها متناسب با بزرگی و اندازه آنها نیست.

حمیدرضا تأملی، امروز(شنبه، 7 اسفند) در مراسم شروع طرح امداد و نجات نوروزی اردستان، اظهار کرد: کارکنان و نیروهایی که در موضوع حفظ امنیت و ایجاد آرامش و سلامت مردم جامعه فعالیت می کنند در خط مقدم نیروهای خدوم قرار دارند.

وی تصریح کرد: شهرستان اردستان با توجه به وسعت و موقعیت اقلیمی و شرایط قرارگیری در مجاورت جاده ترانزیت جنوب به شمال کشور مستعد انواع مخاطرات و بلایای طبیعی است و می طلبد که با توجه به این وضعیت مجموعه دستگاه های خدمت رسان به لحاظ امکانات و نیروی انسانی در سطح قابل قبول باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه متأسفانه امروز امکانات و تجهیزات در دسترس دستگاه های شهرستان اردستان برای انجام مأموریت ها، متناسب با بزرگی و اندازه آنها نیست، افزود: باید تلاش کرد تا به هر اندازه که می توانیم دستگاه های متولی را مجهز کنیم.

فرماندار اردستان گفت: بعد از گذشت 2 سال از شیوع کرونا و افزایش سفرهای نوروزی باید همه دستگاه ها پیش بینی های قابل توجهی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات ادارات اردستان برای انجام ماموریت ها کافی نیست

تجهیزات ادارات اردستان برای انجام ماموریت ها کافی نیست