مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-26اقتصادي

بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان های کشور در شهرضا احداث شد


رییس بیمارستان فوق تخصصی امیرالمؤمنین(ع) شهرضا گفت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان های کشور در پارکینگ بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا احداث شد.

- سید مهدی دیباجی، رییس بیمارستان فوق تخصصی امیرالمؤمنین(ع) شهرضا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان های کشور در پارکینگ بیمارستان فوق تخصصی امیرالمومنین (ع) شهرضا احداث شد.

وی با تقدیر از خیر غلامرضا رفیعی در تأمین اعتبار این پروژه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 1600 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان با توان 100 کیلووات در مدت زمان 3 ماه ساخته شده و در ابتدای سال آینده مورد بهره برداری قرارخواهدگرفت.

دیباجی با اشاره به مزایای این نیروگاه گفت: برق تولیدی این نیروگاه برای مواقع بحران همچون زلزله علاوه بر ژنراتورهای دیزلی موجود با اطمینان برای دستگاه های ونتیلاتور و اتاق عمل استفاده شده و در سایر اوقات از محل فروش برق و درآمد حاصله امکان توسعه خدمات عام المنفعه در بیمارستان را فراهم می کند.

رییس بیمارستان فوق تخصصی امیرالمؤمنین(ع) شهرضا با اشاره به نصب و راه اندازی آسان این نیروگاه افزود: بازدهی بالا و عدم نیاز به تجهیزات پیچیده، عدم نیاز به باطری برای ذخیره انرژی، فروش برق و درآمدزایی نیروگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان های کشور در شهرضا احداث شد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان های کشور در شهرضا احداث شد