مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-26اقتصادي

نشستی برای بررسی 2 مصوبه جنجالی شورای شهر کرمانشاه


شورای شهر کرمانشاه در روزهای اخیر دو مصوبه جنجالی داشته، مصوبه هایی که با اعتراض از سوی اصناف و نیز فعالان حوزه ساخت و ساز استان مواجه شده است.

- بر اساس مصوبه شورا عوارض کسب و پیشه برای سال آینده افزایش 70 درصدی داشته است، افزایشی که با مخالفت شدید اصناف مواجه و نهایتا این مصوبه راهی هیات تطبیق شد و اصلاحاتی بر روی آن صورت گرفته است.

مصوبه دیگر شورای شهر کرمانشاه مربوط به افزایش جرائم ماده 100 است، مصوبه ای که به نظر می رسد برای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز راهگشا باشد، اما موانع و مشکلاتی بر سر راه اجرای آن وجود دارد که همین امر اعتراض فعالان این حوزه را به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای بررسی این دو مصوبه امروز (هفتم اسفند) جلسه ای با حضور مسئولان استانداری، شهرداری، شورای شهر، اصناف و فعالان حوزه ساخت و ساز استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مصوبه افزایش عوارض کسب و پیشه مورد بررسی قرار گرفت و موسی سلیمی نایب رییس اتاق اصناف کرمانشاه با اعتراض شدید به این مصوبه، گفت: کسبه و اصناف در دو سال اخیر به علت شیوع کرونا ضرر و زیان بسیاری متحمل شده و بسیاری از مواقع سال تعطیل بوده اند.

وی افزود: اینکه یکباره عوارض کسب و پیشه تا حدود 70 درصد افزایش پیدا کند قابل تحمل نیست و هرچند با اصلاح صورت گرفته تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی برای بررسی 2 مصوبه جنجالی شورای شهر کرمانشاه

نشستی برای بررسی 2 مصوبه جنجالی شورای شهر کرمانشاه