مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-26سياسي

قطع پروازهای فرودگاه سنندج اهانت آشکار به مردم کردستان است


نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع پروازهای فرودگاه سنندج اهانت آشکار به مردم کردستان است و آقای وزیر باید پاسخگو باشد.

- اظهار کرد: متأسفانه پروازهای سنندج به دو روز در هفته آن هم صرفاً به مقصد تهران کاهش یافته و این نه قابل کتمان است، نه قابل گذشت و نه در شأن مردم کردستان است.

وی افزود: با این شرایط، انگار باید فرایند تعطیل شدن فرودگاه سنندج را نظاره گر باشیم.

فتحی خاطرنشان کرد: فرودگاهی که قدمت آن به حدود 70 سال می رسد و بیش از نیم قرن به شکل نوین فعالیت دارد، امروز متأسفانه کارش به جایی رسیده که رسانه ها از آن به عنوان فرودگاه بدون پرواز یاد می کنند و این اهانت و جسارت به مردم کردستان است و ما و مردم را آزار می دهد.

وی افزود: کرسی نمایندگی مجلس جایی نیست که نسبت به این اتفاقات سکوت کرد و وزیر راه و شهرسازی باید نسبت به این واقعیت تلخ پاسخگو باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان ارشد کشوری شرایط فرودگاه سنندج را با فرودگاه های استان های همجوار ما مقایسه کنند و ببیند چه محرومیتی مردم کردستان را در این بخش رنج می دهد.

فتحی اظهار داشت: برای ما سوال است که چه طور می شود با چنین فرودگاهی سخن از توسعه کردستان، برقراری عدالت و توجه به مرزنشینان سر داد؟ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع پروازهای فرودگاه سنندج اهانت آشکار به مردم کردستان است

قطع پروازهای فرودگاه سنندج اهانت آشکار به مردم کردستان است