مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-26اقتصادي

افزایش سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته


سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته افزایش قابل توجهی نسبت به هفته قبل از آن داشت و ترددهای بین استانی در حال اوج گیری و رکوردشکنی در آستانه سال نو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که در هفته های گذشته هر روز شاهد بیشتر شدن تعداد شهرهای قرمز کرونایی و جولان ویروس امیکرون در کشور بودیم، سفرهای جاده ای مردم در هفته ای که گذشت تغییر محسوسی را نسبت به هفته قبل از آن تجربه کرد.

بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور درباره وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در بازه زمانی 29 بهمن ماه تا پنجم اسفند ماه، به صورت متوسط یک میلیون و 802 هزار و 80 وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که نسبت به هفته قبل از آن افزایش شش درصدی و نسبت به هفته مشابه سال گذشته رشد 12درصدی داشت.

همچنین در این بازه زمانی بیش از 9 میلیون و 574 هزار وسیله نقلیه تردد کردند که آمارها نسبت به هفته قبل از این بررسی نیز با افزایش قابل توجهی همراه بود و مانند هفته های گذشته خودروهای شخصی با پلاک تهران و البرز با سهمی 25 درصدی در صدر قرار دارند.

البته تردد ورود و خروج و سفرهای جاده ای مردم در استان های خوزستان با 45 درصد، گیلان با 42 درصد، مازندران با 35 درصد و اردبیل با 33 درصد بیشترین افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته

افزایش سفرهای جاده ای مردم در هفته گذشته