مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:372022-02-26فرهنگي

تصویربرداری «زیرخاکی3» به 70 درصد رسید/ ادامه ضبط در شهرک سینمایی دفاع مقدس


تصویربرداری سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا این روزها در شهرک سینمایی دفاع مقدس ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فصل سوم سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از ابتدای آذر ماه کلید خورد و در لوکیشن های متعددی چون شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس، حمام و محله هایی در کرج و پرند و تهران مقابل دوربین رفته است.

تاکنون 30 درصد از تصویربرداری این سریال نوروزی باقی مانده و تمام بازیگران اصلی هم مقابل دوربین رفته اند تا این سریال برای پخش در نوروز 1401 آماده شود.

این روزها عوامل در شهرک سینمایی دفاع مقدس مشغول تصویربرداری هستند و رامین راستاد آخرین بازیگری است که تاکنون به پروژه پیوسته است.

او پیش از در سریال نفس با جلیل سامان همکاری کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فصل اول این مجموعه نخستین بار در رمضان سال 1399 روی آنتن رفت و پربیننده ترین سریال رمضانی شد.

فصل دوم زیرخاکی خرداد ماه امسال پخش شد و بر اساس پیش بینی های اولیه فصل سوم زیرخاکی نیز به عنوان سریال نوروزی تلویزیون برای شبکه یک در نظر گرفته شده است.

فصل دوم سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای فصل جدید ادامه های ماجراهای فریبرز را دنبال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «زیرخاکی3» به 70 درصد رسید/ ادامه ضبط در شهرک سینمایی دفاع مقدس

تصویربرداری «زیرخاکی3» به 70 درصد رسید/ ادامه ضبط در شهرک سینمایی دفاع مقدس