مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-26سياسي

صدور 8000 رای جایگزین حبس در کرمانشاه


به گفته رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در یازده ماهه امسال بیش از هشت هزار رای جایگزین حبس در دستگاه قضایی استان صادر شده است.

- پرویز توسلی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تا بهمن ماه 8755 رأی مجازات جایگزین حبس در دادگستری کرمانشاه صادر شده است.

وی عنوان کرد: این نوع مجازات ها نقش موثری در کاهش جمعیت کیفری زندان ها و استفاده بهینه از توان و ظرفیت زندانی ها برای خدمات رسانی به جامعه داشته است.

رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به تأکیدات رییس قوه قضاییه در راستای صدور احکام جایگزین حبس افزود: مجازات های جایگزین حبس بر اساس قانون مجازات اسلامی شامل دوره مراقبت، خدمات عمومی رایگان، جزای نقدی روزانه و محرومیت از حقوق اجتماعی است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه این آرا برای کسانی صادر می شود که جرایم سبک مرتکب شده اند، افزود: مجازات حبس آسیب های فراوانی به همراه دارد که یکی از مهمترین آن ها آسیب به اعضای خانواده و بعد شخص زندانی است، از این رو تمام تلاش خود را در دادگستری کرمانشاه بکار می گیریم تا با استفاده از ظرفیت های قانونی، در صدور آرا از مجازات جایگزین حبس بهره گیریم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 8000 رای جایگزین حبس در کرمانشاه

صدور 8000 رای جایگزین حبس در کرمانشاه