مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:372022-02-26پزشكي

راهکارهایی برای مدیریت فرسودگی شغلی در مردان


رییس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی کردستان، برای مدیریت فرسودگی شغلی در مردان چند راهکار کلی پیشنهاد داد و گفت: تعادل بین کار و زندگی خارج از محیط کار و اختصاص دادن زمان هایی برای فراغت و استراحت، - تعیین عوامل تنش زا و حل سازگارانه آنها، درخواست کمک از دیگران به این دلیل که این حمایت اجتماعی می تواند با سهیم کردن دیگران در هیجانات منفی و یافتن کمک های اطلاعاتی و ابزاری از بار مخرب این هیجانات بکاهد.

دکتر قادری، اظهار کرد: ترکیبی از کلیشه های جنسیتی مردانه، پذیرش کمتر مشکلات روانشناختی، تمایل کمتر به انجام اقدامات پیشگیرانه و درمانی موجب گسترش ابعاد چالش های سلامت روانی مردان شده است.

رییس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به چالش های سلامت روان مردان در دوران کرونا اظهار کرد: رفتارهای پرخطر، عوامل خطرناک شغلی، خشونت، سوانح، حوادث ترافیکی، شغلی، شیوع و بروز بیشتر بیماری های مزمن مانند سکته قلبی و مغزی در مردان از مهمترین دلایل مرگ و میر بالاتر و عمر کوتاه تر آنان است که این امر را به یک بحران مهم سلامتی در همه دنیا تبدیل کرده است.

دکتر قادری با بیان اینکه خود مراقبتی مردان در تمام دنیا نسبت به زنان کمتر است، ادامه داد: به عبارتی زنان بیشتر به پزشک مراجعه می کنند و به سلامت خود حساس هستند ولی مردان، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای مدیریت فرسودگی شغلی در مردان

راهکارهایی برای مدیریت فرسودگی شغلی در مردان