مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-26سياسي

معده ای که بیمه شد اما مالیات نمی دهد!


روزنامه فرهیختگان در گزارشی ضمن این که بیمه شدن معده یک بلاگر توسط یک شرکت بیمه را کپی برداری ناشیانه از نظام سرمایه داری خواند، گزارشی درباره این ماجرا و پشت پرده آن نیز ارائه کرده است.

- ؛ گروه مجله: قطعاً کلمات بلاگ و بلاگر با توجه به معنایی که دارند نباید در مقابل اسم خیلی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی بنشینند اما متأسفانه از غلط مصطلحی است که به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام بلاگر گفته می شود و اگر این محتوا در حوزه غذا باشد، به آن ها می گویند فودبلاگر .

حمید سپیدنام، که در اینستاگرام با نام مستعار مستر تیستر فعالیت می کند، کارش این است که مقابل دوربین غذاهای مختلف را از رستوران های مختلف بخورد و نظر شخصی اش را درباره آن بگوید.

چندی پیش بیمه تعاون در اقدامی عجیب و کپی برداری از رفتارهای سرمایه داری که با فرهنگ ما نمی خواند، معده این اینفلوئنسر اینستاگرامی را بیمه کرد! امروز، روزنامه فرهیختگان در گزارشی مفصل به تحلیل این ماجرا و خرده ماجراهای اطراف آن پرداخته است: دنیا مدام درحال عجیب وغریب تر شدن است.

هر روز که چشم باز می کنیم، با بمبارانی از اخبار غیرطبیعی و نگران کننده مواجهیم، آن قدرها که بعد از خواب، انگار دوباره در خوابی از این اخبار و اتفاقات فرومی رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معده ای که بیمه شد اما مالیات نمی دهد!

معده ای که بیمه شد اما مالیات نمی دهد!