مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-26اقتصادي

کردستان و یک فرودگاه بدون پرواز


اما پروازهای فرودگاه سنندج در فصل زمستان امسال به میزان چشمگیری در هفته کاهش یافت، به گونه ای که در بهمن ماه تنها به 2 در روز هفته محدود شد و در کمال ناباوری این تعداد پرواز نیز در اسفندماه به طور کلی لغو و تاکنون پروازهای آن برقرار نشده است.

- فرودگاه سنندج به عنوان تنها فرودگاه فعال کردستان، در حال حاضر تمامی پروازهای آن در هفته لغو شده و این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی برای کسانی شده که می خواهند سفر هوایی در این استان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فرودگاه سنندج در مدت 50 سال فعالیت خود از آغاز تا کنون با فراز و نشیب هایی بویژه دوران جنگ تحمیلی روبرو بوده، اما پروازهای آن در سال های اخیر متوقف نشده است.

طی چند سال اخیر 2 شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر در برنامه پروازی فرودگاه سنندج فعالیت داشته و در تمامی روزهای هفته، بجز سه شنبه در مسیر تهران - سنندج و بالعکس اقدام به جابجایی مسافران کرده اند.

البته در مقاطعی نیز در سال های گذشته پروازهای سنندج - کیش و سنندج - سلیمانیه عراق در این فرودگاه برقرار شد، اما علیرغم تلاش هایی که صورت گرفت این مسئله ادامه پیدا نکرد و در نهایت در سال جاری فقط در یک مسیر پروازی سنندج - تهران و بالعکس پروازهای این فرودگاه برقرار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان و یک فرودگاه بدون پرواز

کردستان و یک فرودگاه بدون پرواز