مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-26اقتصادي

مخزن الاسرار میدان گازی پارس جنوبی از حجم سرمایه گذاری تا رقم تولید گاز


طبق صورت مالی شرکت نفت و گاز پارس در سال 99، تولید روزانه گاز غنی از میدان گازی پارس جنوبی 611 میلیون متر مکعب بوده است که 38 میلیون متر مکعب نسبت به برنامه مصوب کمتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شفاف نبودن روابط مالی شرکت های نفتی و عمکرد آنها موجب شده است که سطح نظارت بر این شرکت ها توسط مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای متولی کاهش یابد.

در این بین بررسی صورت های مالی شرکت های تابعه وزارت نفت می تواند اطلاعات دقیقی را درباره وضعیت این شرکت ها و نقاط ضعف و قوت آنها آشکار کند.

در گزارش های قبلی صورت های مالی شرکت های ذیل وزارت نفت به شرح زیر مورد بررسی قرار گرفت: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران   در این گزارش به بررسی صورت مالی شرکت نفت و گاز پارس پرداخته می شود.

* تولید روزانه 611 میلیون متر مکعب گاز خام از پارس جنوبی در سال 99 شرکت نفت و گاز پارس یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که مسئولیت توسعه کامل میادین گازی پارس جنوبی، پارس شمالی، گلشن و فردوسی را برعهده داشته و در این راستا اقدام به برگزاری مناقصات بین المللی، انجام ارزیابی فنی و مالی، مذاکرات قراردادی و نظارت عالیه بر اجرای قراردادهای موصوف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن الاسرار میدان گازی پارس جنوبی از حجم سرمایه گذاری تا رقم تولید گاز

مخزن الاسرار میدان گازی پارس جنوبی از حجم سرمایه گذاری تا رقم تولید گاز